Volleyboll

Åkte till skolan som vanligt idag dvs ingen sovmorgon som det brukar vara på onsdagar, mötte frida inne i skolna och vandrade till gympasalen där vi skulle fixa hela klassen i våran egen-påhittade dresscode som jag berättade om igår.
Vi blev supersnygga och fick ett antal komplimanger av diverse människor, killarna kom tvåa i finalen och dom va superduktiga borde vunnit tycker jag, är också superstolt över dom. Vi tjejer vi vann finalen sen får ni lista ut om det var jumbo-finalen eller den stora finalen själva,, använd hjärnan.

Bild på exakt hur snygga vi va kommer så fort jag fått en. Kom på idag när jag gick hemma och strosade nämligen vad är det man egentligen gör när man inte har läxor? svår fråga det där och jag har fortfarande inte kommit på svaret, nu ska jag duscha och sedan sova för jag är extremt trött.

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0