Dagens

Jag måste bara få äsga att söndagar/måndagar är helt enkelt inte mina dagar blir typ helt deppig och klagig men men ljusare tider väntar eller närmare bestämt på lördag då det bär av till lördag men första ska jag kämpa mig igenom en helvetes vecka som består av NP i fysik och NP spanska. Fysik är absolut inte min stil men jag får väl se hur det går,
 Efter skolan så åkte jag bjull och jenny till gränby för att vänta in anneli så att vi kunde handla massa proviant för france. Vi köpte både det ena och det andra och nu är det näst intill bara att packa väskan och sticka, dock så tvingar nog min väska att minimera på packningen vilket jag vägrar göra så jag får nog pressa och hoppas på att den inte spricker.




Nej nu är det ett tvång att plugga lite fysik så det är bara att bita ihop och lida igenom det det ska iaf på nått sätt in i min nu så fullproppade hjärna.

Kommentarer
Postat av: Carroooo

Vad roligt att du ska åka till France Emma! Sjukt avis faktiskt ;P

2009-05-12 @ 21:40:04
URL: http://ranudd.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0