drive,drive,drive

Ja nu blir det så där kort och tråkigt igen men jag har faktiskt nada time. Har massa plugg att göra sen måste jag packa och det är faktiskt allvar har inte ens packat hälften jag kommer definitivt glömma hälften. sen idag på stan så såg jag en underbar tröja och jag vill köpa den men icke då säger bjull att jenny har den och jag blev arg, funderar på att köpa den ändå men jag får se hur det blir med det, dock mkt frestande.
Fick sjukt bra betyg på matte nationella hoppar av glädje, och en till som nog hoppar av glädje är troligen bjullan som fick ta av sig gipset i dag. JAg ser det snöar!
IAf slut på inlägget och det finns endast en kommentar kvar:

Grattis på födelsedagen bjullan, och armohålorna är väldigt varma. Pussen på dig, love ya!



Får se om jag hinner blogga imorgon annars kna jag meddela att jag inte kommer vara back on track förns den 26 de mayo. Hörs


Kommentarer
Postat av: Sweet Miss J

haha, bjullan med kollen! vad för tröja?

2009-05-15 @ 08:34:10
URL: http://nochebuena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0