en hel roman

Jag är dålig på att blogga nu jag vet mne jag har faktiskt inte tid, det har varit så mycket i skolan sen massa planer inför bal,avslutning massa partay och shiet men det är egentligen ingen ursäkt. fy på mig helt enkelt.

Igår va det operation dagsverket och jag va på mammas jobb och packade anställnings-kuvert jobbade fram till tolv typ sen letade jag reda på jenny som strosade runt på gränby, vi åt lunch och va hem till mig en snabbis tiden rullade iväg och frammåt tre typ träffade vi anneli på stan där vi kollade på lite allting och jag provade världens snyggaste skor som jag sedan också köpte jenny ska också köpa dom tror jag.
Vid fyra gick jenny och anneli iväg och klippte sig dom blev fina förutom att jennys frisör lockade hennes hår så hon såg ut som ett mongo men med lite regn och annat så blev det bra. Bjull kom och vi alla satte oss på en bänk och skrev inköpslista till taizé. Sen var det bara att rusa hem och lämna grejer sedan upp och iväg till ikea med mamma, som vanligt åker man där ifrån med bilen full av prylar.

Idag var det avslutningsfoto med klassen jag va en enastående hippie kommer troligen se drogad ut som jag alltid lyckas med men men roligt iaf, matilda moa josefin elin och jag gick därefter hem till elin för att trycka i oss lite mackor eftersom vi skulle iväg på teater och inte skulle få lunch förns typ ett. Teatern va faktiskt väldigt bra, hette typ blästrad eller nått i den stilen.
Vår No-lärare berättade lite om nationella och om jag ska vara seriös vill jag bara gråta för jag känner att jag inte är kapabel eller psykiskt och fysiskt stabil för att klara av det. men det finns inte mycket att göra.
Efter skolan åkte jag till stan med frida och amand aoch vi kollade på presenter och jag köpte en rosa klänning till imorgon, längtar. Frida köpte assnygga skor på hm.
 
Måste plugga, Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0