No time to talk

Ska kortfattat försöka formulera domtvå senaste dagarna, torsdags hade vi ju då fågelskådning så då gick man upp i arla och befan sig på skolan en minut över fem för att vara exakt. Gick väl mest och flummade runt men jag såg iaf en kråka och en talgoxe. YEY. men men ingen nytta med fågselskådning om man inte vet hur man gör och då kan jag komma till undsättning, det behövs bara tre saker:
Man ska måste va tyst, metodisk och snabb!
Så enkelt var det med det


va hemma runt nio då jag kollad epå tv och tog mig en tupplur på sisodär en timme sen blev det lunch och vid hakv ett bar det ner till stan där bjull och terese väntade där fikade vi o massa skoj sen gick terese och frida las till iställe, sen regnade det och jag blev ledsen.

Fredagen var det ksola som vanligt,trodde jag skulle bli kklar med balklänningen men icke det blev jag inte men på måndag då jäklar. åkte hem och fräschade upp mig för att sedan återvända till stv där det vankades partay men jag satt mest på en stol och mådde illa av kolsyran jag hällt i mig, annrs var det ack så mysigt.

tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0