regnig dag

Jag vaknade imorse och var överlycklig över att det var sol men den försvann snabbare än blixten och vädret har varit kasst idag också, ganska deprimerande.
Hade NP matte C idag ooch de gick bra tror jag sen hade jag NP muntliga i engelska, vilke tinte gick så bra kna inte alls prata bra när en engelska lärare sitter och stirrar på en och observerar vara ord man säger. Inte et dugg kul.

Efter skolan åkte jag in till stan med frida och vi gick runt på åhléns i säkert en timme och petade och pratatde om allt vi ska ha i våran lägehet när vi flyttar hemifrån om josefin skulle hört/ sett oss skulle vi nog fått en smäll. Iaf så gick vi runt där och hittade en massa fina och behövliga saker som skulle göra våra liv glamorösare än nånsin. Vi kommer tillslut till små ihoptryckta handdukar som är formade som hjärtan om ni fattar vad jag menar, sånna här som man stoppar i vatten så blir dom stora och normala? aja skit samma iaf så tyckte vi dom va jättefina och då utbrast frida:
- En sån där kan man få när man är ledsen,

Vi kollade även hur många som skulle få plats i en fin låda så att vi visste hur stort lager vi kunde ha.
Jag garvade ihjäl mig, det låter inte så roligt men hon lät så liten när hon sa det helt urgullig. kort efter det kom amanda och vi kollade vidare lite innan vi gick till waynes för att långfika och försöka få frida på bättre humör fast vi lyckades inte jag blev endast superflummig och skrattade åt allt.
Jag säger bara en sak: puSS!
Juste jag köpte en hippietröja också till fotot på torsdag skitful men vadå ska man satsa så ska man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0