Snabbis

nu blir det ett riktigt snabbt inlägg då jag är välsigt trött.
hade en mardrömms-morogn som bestog av NP i fysik på två timmar och 40 minutos, jag dog ville helst bara gråta men efter det så fick bjurlings små ideér mig på bättre humör, skoladagen rulla på som vanligt och efter skolan gick bjull och jajg och frida hem till frida för att baka en tårta till kim. denn blev såklart asgod och vi gick över med den till honom sen satt vi där på golvet och picknickade so to say. Vid halv åtta tog jag bussen hem och sprang upp för att duscha sen sprang jag ut på äventyr där jag hoppade upp i träd, såg harar, gungade,  såg en longboard, massa roliga springare,, så ja ni ser det är verkligen en upplevelse att vandra runt på salabackes gator och torg. Tummen upp för det.
Nu väntar sängen och massa viktiga uppgifter.

Juste... GRATTIS KIM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0