sooner or later

Ack ack kom på att jag inte typat nått idag, så nu blir det väl än snutt trots att det är helt tomt i skallen om vad jag ska skriva om.  Har varit i skolan som vanligt hade sovmorgon som vanligt på onsdagar, började dagen med bild och allt blev klart vilket är bra då detta var min sista bildlektion snyft.
Efter det var det idrott och vi skulle springa vilke tingen visste om och alla protesterade men det blev tillslut springa iaf och mina knän som alltid ska krångla hade en ut av sina sämsta dagar idag och jag vill gråta av smärta redan efter första varvet men jag kämpade mig igenom tre varv sen fick det vara.
Efter skolan åkte jag hem och åt middag och sen blev det lite styling på gränby med mamma och det gick bra dock var fantasin inte riktigt på plats.

Ja det blev en liten text trots det dåliga blogghumöret, nej nu ska jag kolla färdigt på barcelona-manchester united sen ska jag sova för imorgon vankas fågelskådning så kl 5 ska jag befinna mig i skolan. härligt? nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0