måndag måndag

Jag har verkligen inte haft den bästa dagen idag vaknade helt enkelt inte alls på rätt sida och jag stressade hela  morgonen och vädret va helt grått och regningt men ju längre dagen fortskred så blev jag på bättre humör.
Efter skolan åkte moa och jag ner till stan för att kolla lite, vi gjorde egentligen ingenting vettigt gick mest och glodde. Vid tjugo i fem knatade iväg till bussen i ösregnet och jag såg ut osm en slickad katt när bussen anlände men ska jag vara ärlig så tyckte jag att det va ganska mysigt när jag klev av bussen igen för då lös solen och det småregnade lite fortfarande, jag vet inte men det blev värsta vårkänslornavet inte hur jag lyckades känna mig så glad men det gjorde jag iaf och det är ju bra.
När jag pallrat mig upp för alla trappor satte jag på migg torra kläder och torkade håret sen blev det bullar och mjölk i högsta hugg, i like it.

Imorgon är det NP matte C och jag glömde matteboken i skolan så jag är ganska körd imorgon, men med positiva tankar och lite sömn så ska det nog gå bra ändå.
nighty night sleep tight nu ska jag glo på tv.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0