valborg

Vaknade supertidigt fast hade försovit oss en stund (frida och jag). Vi började fixa oss och insåg snabbt att vi inte skulle hinna till den tid vi sagt men vi skyndade ss så mycket vi kunde och kom ner till stan ca kvart i nio då vi gick och ställde oss för att vänta på alla båtarna. Amanda,frida och josefin hade kanonbra platser vilket vi tog nytta av ofc, vi kollade inte på så många båtar då man i princip har tröttnat på at stå där innan ens startskotten har gått. Men några såg vi och dom va fina och vissa mycket instabila som vanligt, sen gick vi till donken och köpte med oss lite mat att äta i stadsparken. Där satt vi och chillade gansk alänge med en massa människor och njöt av värmen, vid två knallade amanda,jag och josefin mot stationen där vi mötte frida inkl. killarna och tog bussen till storvreta där vi gick upp till ip och spelade fotboll.
 Jag va bäst *host*, kl tre gick vi hem till amanda där det vankades middag och en massa lekar med massor av människor det va kul och josefin och jag vann med vårat lag jippie.
Vid niosnåret tog vi bussen till kasen i gamlis där vi mötte allihopa som vi träffat på dagen, vi stog och värmde oss ett tag sen skulle alla åka tillbaka till storvreta men det orkade inte jag så jag umgicks med kaka istället det va mkt trevligt.

Idag har jag flyttstädat i gamla huset och det va riktigt utmattande men vadå jag fick kosing för det så det var det värt. direkt efter det va klart så stack jag hem och gjorde en snabbrenovering av mig själv innnan jag skyndade mig hem till josefin där jag åt middag med henne amanda frida jakob och truls. det va gottigt sen spelade vi buzz och "med andra ord" jag och frida bildade team och vi var överlägsna as usual, nejdå. Just det inte att förglömma så vann frida och jag på buzz när det va sportkanalen elelr vad den hette, hur grymt bra är inte det?

Nje oj nu vart det långt och utdraget well well kommer nog inte hinna blogga imrogon då jag ska tilll gävle och sedan vidare för att fira carro men söndag finns fortfarande så i´ll see you then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0