weekend

Okej jag ska väl kort berätta om helgen i guess.

Fredag:
Simmade med klassen från typ elva till två sen efter det hoppade jag på bussen heelt superskabb, och därpå satt frida och bjullan som skulle med hem till mig, sen kom amanda. Vi fixade oss för kvällen som väntade oss och en viss person hade blivit tillbakahållen av ett par grabbar men det fixade sig vi fick därav iaf lite panik och ont om tid blev det också men vi kom med den buss vi skulle in till stan och jag fick en lite beundrare där också, haha.
Väl inne i stan satte vi ögonbindel på bjullan och amanda och jag förvirrade henne enormt för att hon inte skulle veta var vi skulle och hon fick en redig upplevelse.
Bowlade i en timme eller nått och jag tänker inte säga var jag hamnade:P men jag är iaf arg på först och främst patrik men även lite på truls bara för att dom var så förbaskat duktiga på att träffa dom där kägglorna. Det blev brått till dragon palace när vi insåg att vi skulle vara där om en kvart så smarta som vissa tjejer var så tog vi bussen resten promenerade. Nästa stopp blev ukk där jag höll tal och vi delade utt presenter till födelsedagsbarnen.
Däckade ovanligt tidigt i min säng ca halvtolv, riktigt skönt

Lördag:
Sov ut för en gångs skull, sen bar det av till bror hjorts hus, haha ja tro det eller ej men faktiskt helt sant.
Åkte dit med Susanne och syster min, vi kolla på pettson och findus utställning den var faktiskt bra:P vill ha första boken är helt kär i den.
Efter det åkte vi hem åt lite mat sen bar det iväg till pappas jobb där vi städade lite sen var det raka vägen hem för tv-kväll med robinson och hela kittet.

Söndag:
Åkte till stockholm för att kolla på Caroline af Ugglas körs konsert som susanne är med i, det var bra tog en korv och en glass också mycket tasty. Just det inte att glömma så gick vi på sjöhistoriska  museet eller vad den nu heter, kommer inte ens ihåg. Efter det åkte vi och våldgästade farmor vilket innebär att vi äter upp all mat hon äger, rubbet. Så nu rullar jag fram, tjohoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0