weekend

Har tänkt hela dagne på massa saker jag skulle ha skrivit, hade också tänkt skriva tidigare men så blev det inte och bara för det är all fantasi som bortblåst. I'm stuck.

Men igår var jag ju i gävle och va där pga att moa skulle på audition så där satt jag inne i ett rum helt ensam när jag kunde strosat på stan i 30 graders värme. Varför gjorde du inte det då säger ni? joo för att jag är för feg för att gå ut själv i en främmande stad och dessutom var jag allt för ivirg att veta hur det gått för moa.
Fick åka åg två gånger, sammanlagt ca tre timmar och det gillar jag som är en tågälskande fillur.
Tog mig hem snabbast möjligen för att fort byta till bikini och lägga mig och sola och jag fick faktiskt en linje trots att det bara var en ynka timme. Bytte om åt middag sen satt jag och väntade på ett samtal som tillät mig att cykla iväg till polishuset för tat möta moa och matilda dom va inte snabba men det var jag, som blixten. Cyklade till typ rickomberga och firade garro vid grillen det va mysigt sen efter det satt jag i ett vikingahus hela kvällen med kaka.


JAg tog bilden från carro mesta dels för att jag sitter där på sidan helt mobbad ser lite kul ut men vadå carro tog ju kortet så.

Idag har jag sovit ut för första gången på evigheter och det va riktigt nice, sen städade jag och ar upp saker på vinden och hadnlade and so on, helt effektiv vill säga. Sen träffade jag tönten eller mästaren som han själv vill kalla sig:P

L8er

Kommentarer
Postat av: Carroooo

Hääärligt att ni och speciellt Du kom! :D Jag är typ tacksam hihi (a) puss girl

2009-05-08 @ 22:45:47
URL: http://ranudd.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0