äntligen fredag mannar!

Okej skoolan kl tio imorse, trots sovmorgon och 9 h sömn var jag tröttare än någonsin denna vecka.. konstigt det är sjukdomen som sätter sina tydliga spår.
Ingen träning idag med andra ord, eller jag ska ta en promenix på kvällskvisten tror jag för hälsans skull.

Vad har hänt för kul idag då folk? inte mycket för min del, jo ett underverk har skett! jag har nämligen städat mitt rum, woopa.
Snart ska jag ta bussen hem till pappa eller till team sportia för att inhandla ett bar träningsbraxor... får se hur det blir hade helst hoppat på bilen när pappa ska hem och åka förbi då men han vill icke svara på telefonen sin så det får bli.

Slutsnackat!


Heelt snygga bilder som togs under måndagens idrottslektion, vi spela folleyboll niceigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0