avund!

hej alla små solstrålar,vad gör jag uppe i arla undrar nog många? jo jag tänkte börja dagen på ett riktigt sätt med dusch och en riktigt stadig frukost nu är jag helt done och jag väntar och väntar på att en liten fruskost ska flyga ner framför mig,, nej nog om det.

Ingen bloggning på ett tag nu men det har varit fullt upp, lördagen spenderades hemma mest ocg vid halv tre drog jag iväg ut på landet till mitt päpple och hans extrafamilj eller hur man ska säga. Det var mycket trevligt och vi åt mat och kolla på robinson karibien och grejer, alla va dötrötta så dagen slutade efter fyra bröllop och en begravning.
Vaknade dagen efter av tuppen (roine) som signalerade att det va frulle, åt det kollade på tv resten av dagen sen vid halv sex åkte vi till bussen och begav oss in till civilisation.
Spenderade lite (betoning på lite) tid med pappa sisådär 30-40  min sen gedde jag och frida oss ut på uppdrag och jäkla vilket äventyr det blev.

Orienterare? OH YEs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0