Bättre sent än aldrig

Tekniskt sätt är det lördag men jag håller mig till fredagens aktiviteter.

Skola kl tio fixa fram redovisningen åt elein sen bar det iväg på möte, jag fick min efterlängtade apu-plats och jag ser fram emot det rejält mycket :D
Tillbaka till skolan för två lektioner plus lunch och sen drog jag ner på stan till tjejorna + kim (fast han räkna sin i tjejorna).
Vi kikade runt på stan efter en skjorta till kim och han fann den rätte på holmlunds, då drog vi och fikade, titta lite på stan igen. Åkte hem, mött upp kelson och käka på BK, köpte två filmer (kelson köpte), åkte hem till honom, glodde på en superäcklig film helt läskig, sen lite på en "rolig" film innan det var dags för mig att dra mig hemmåt.

På vägen hem blev jag jagad av en bil typ jag var livrädd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0