cheesegrrl

Rubrik tillägnad rebecca.


befann mig i skolan för syo samtal kl åtta, det gick brabra.
Efter det rullade dagen på som vanligt, sista hantverksorienteringslektionen idag sorgligt men mycket mycket skönt, hoppas på ett stort MVG så vi håller tummarna för det.

Nu är jag hemkommen och har packat och ätit snart åker jag ner till stan för att möte frida och josefin, sen hem till josefin för en toppen kväll i vanlig ordning.

Dagens citat går till erik samhällskunskapläraren som är sjukt rolig utan att vet a om det själv helt seriöst;

(amina säger nånting lite random sådär rakt ut i intet)
(erik kollar på henne med en liten uppgiven blick och utbrister)
- Dryg-amina....

haha asg på det

P.s är sjukt avis på michaela som åker bort till värmen inatt, fyfan vilken sctekfärg hon kmr ha sen.. kommer troligen hata henne för det:P

Kommentarer
Postat av: mikaela

HA HA HA, älskar erik.



du ska bara veta. När jag kommer hem ska jag gå med magtröja bara för att göra dig extra avis ;) <33

2009-11-27 @ 17:37:24
URL: http://opard.blogg.se/
Postat av: Anonym

roligast va amina idag , "ska du spy?"

hhahaha



TACK FÖR RUBRIKEN EMMMSS!

2009-11-27 @ 19:30:28
URL: http://rebeccalinneaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0