Done so done

Ops glömde helt bort att jag inte hade skrivit nått idag, finns dock knappt nått att skriva om.

Skoladagen har varit superseg, edast tråkiga ostimulerande hjärn-lektioner (som inte behöver hjärna) och inte en gnutta kreativitet. Boring vill jag kalla det.
Vår engelsklärare hotade att stämma oss, hon utalas has hazzzzzzzzzzz och dude utalar hon diut. Ska det föreställa enn bra engelsklärare? skulle inte tro det hon är okapabel till det mesta antar jag och elin och jag fantiserade ihop ett antal saker man kan göra för att få ut sina aggritioner på henne.

Efter skolan mötte jag bjull och vi gick och tränade,, stenhårt! Så nu är jag helt färdig i kroppen, knoppen med för den delen för den har varit invaderad av huvudvärk heela dan.


Snart ska jag läsa lite samhällskunskap och sedan sova, ja det är sant, jag ska sova tidigt idag *stolt*

Kommentarer
Postat av: Leyla

Kjempefin blogg=)

2009-11-12 @ 02:27:11
URL: http://leyla.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0