ekorre på ärtskidor

Hörrni mina vänner denna kväll var den första kvällen jag har spenderat helt med min familj på väldigt länge och roligt ja det har det då varit.
När pappa jobbat klart kom han och hämtade mig för att sedan ta ne tripp till team sportia och intersport där vi hittade och även köpte ett par löparbyxor, vilket var behövligt.

När vi kom hem var det pizza och sedan lite springturer hit och dit jag blev även sugen på att testa mina nya byxor, och ja jag vet att jag sa att jag skulle låta bli träningen idag men det kunde inte hjälpas. Så en springtur blev det men en mycket kort sådan eftersom jag fick mitt ständiga problem Svårt att andas fast denna gång tio gånger värre.
Så där sprang jag helt oandandes och nära döden, det var bara att vända och springa hem igen. tråkigt men sant.

Efter mycket andnöd så hoppa jag i duschen och kollade sedan med hela kompaniet på idol och allt annat som visas en vanlig fredag som denna. Efter tv-tablån visat sin topp var det GH som gällde utmande syster min och ops det blev hon som fick laga mat imorgon..

Jag var inte den enda som hade problem med springturen idag nej pappa blev enligt våran teori attackerad av en ekorre på ärtskidor som sedan slutade med uppsvullnad som slutade med något hamster-quasimodo-sid-liknande spektakel, ja intressant det där.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allergiernas afton - härligt. Verkar som du haft en mysig kväll gumman. Bli frisk nu innan du tränar mera. OK?

2009-11-07 @ 13:23:52
Postat av: Leenda

vilken trevlig liten blogg :D

2009-11-07 @ 15:11:25
URL: http://leendas.blogg.se/
Postat av: emsa

så fin blogg! Har du gjort den själv? :)

2009-11-07 @ 20:02:21
URL: http://emmawadsten.blogg.se/
Postat av: svar

tack tack, nej det är en kompis till mig som har gjort designen:)

2009-11-07 @ 20:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0