.

Idag är en riktigt seg dag och jag känner mig varken pigg eller frisk nånstans, men förhoppningsvid ändras det under dagen. Känner att jag vill träna men orken finns inte där men det blir nog en springtur ikväll för det behövs verkligen nu.

Sen har jag kommit på mig själv att jag inte har kunnat sova på riktigt en hel natt på jag vet inte hur länge, vaknar alltid tusen gånger frammåt småtimmarna. Undra vad det beror på? aa jobbigt är det iaf men det går antagligen inte att göra så mycket åt.

Så idag blir det iväg till farfar vid tre innan dess vette fan vad jag ska göra, har gjort klart allt till skolan så det finns inte så mycket att sysselsätta sig med.

Nej det här bölev värsta Down-inlägget, lovar att skriva nått roligare sen. Nu ska jag dra igång nån film eller liknande

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0