friday and the gang+

Okej klar för avfärd, snart ska jag åka eller om ett tag, är vrålhungrig så det är ju bra för en tom mage är vas som behövs när man ska till josefin:P

Dagen har varit helt okej dock blev jag ap-sur på min mattelärare som gav ut fel hemprov igår det som jag fick och satt och satt och käpmade me digårkväll var tydligen sånt som hörde hemma i sopptunnan, tack för det blå-röd.
Fick därmed ett nytt idag tråkigt men sant, detta prov var med andra ord MKT enklare och inhöll till skillnad mot det andra saker iv gått igenom, härligt där.

Nej vad jag babblar, måste bege mig och fixa lite saker nu.

Bra fin bild där XD not.
Aja var tvungen att lägga upp bara för att jag ser ut som plastikopererad groda eller nått i den stilen

Kommentarer
Postat av: mikaela

haha kwack kwack Nej du är så söt ;)

2009-11-20 @ 16:47:37
URL: http://opard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0