härlig tjejkväll

Kvällen hos moa var super rolig trots att bjull och jag kom 75 min sent pga av buss-svårigheter:P
Maten och efterrätten och allt där till var god och allt detta toppades med spel och härligt tjejsnack, kan aldrig sitta fel.

Vid ett tog jag bussen mot stan för att sedan byta till 9:an halv två som tog mig hem.
Nu ligger jag i sängen och varvar ner med datorn på magen för att kunna få lite sömn så småning om.

Morgondagen är lite löst planerad men ser iaf troligen ut som så:
Träning på morgonen, slötidslötidslötid, middag på el restaurante och sedan bio med mami. Får se hur det blir i slutändan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

frågestund i min blogg fråga vad du vill om allt som faller dig in!

kram kram <3

2009-11-01 @ 15:08:57
URL: http://annaagnessofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0