helt random pics

Kvällen har bara bestått av tv-tittande, inget intressant vill säga men jag vill ändå göra en tummen upp åt boxrar där man kan spela in, för fy vad det är praktsikt.

Imorgon blir det krismöte med flickorna och vi ska vara ett stort stöd till den i nödläge som alltid eller hur?
Ett krismöte betyder alltså fika så jag ska försöka hitta lite pengar i nått hörn eller så får jag bara sitta och glo på haha, men fik är definitift de bästa ställen att snacka med the gang på

Det blir alltså en rätt så soft dag imorgon, först till skolan och fixa fram min anteckningsbok till elin vidare på apu-möte sedan tillbaka till skloan för lunch arbetsmiljö och säkerhet samt hantverksorientering där det vankas redovisning om yrket frisör. Det klarar jessica och jag med en klackspark så klart, vi är svårslagna med vårat upplägg mohahah.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi fixade det galant. och jag tycker ärligt talat att vi va bra.. vi läste INTE innan till som de andra gjorde. vi hade en snygg fin plansch och vi va BÄST! :D

2009-11-13 @ 21:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0