imorgon ska jag rosta bröd och va glad

omogenhetfelbeskylladrygaidiot

Nu har jag verkligen tappat lusten till allt jag vill inte ens läsa alla tusen blogar som jag läser dagligen, jag älskar att läsa bloggar. Äta är inte heller kul en annan av mina syssla här i livet. Tv:n roar mig inte. Datorn är tråkig. är för pigg för att sova. Huvudvärken stoppar mig från att drömma sig bort i nån riktigt bra bok. allt tvingar mig vara kvar på jorden i nuet. fy fan.
Längtar tills klockan ringer tidigt imorgon bitti som en kalldusch för sinnet och kunna dra mig iväg till skolan och träffa min underbara klass som kan få mig att skratta, och tänka på andra saker.
Sen ska jag ju till ungdomshälsan också, men vafan har det för mening kan lika gärna skita i det. 

godnatt alla glada nu blire inget mer för dagen, skriver väl om skridskorna imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0