jäkla dator som inte vill lägga in bilder från mobilen

I know you've missed me, men nu är jag tillbaka. Kände att det var skönt att umgås med alla männsikor som betyder nått för mig hela helgen utan att behöva blogga mitt i alltihopa. Därav så lite skrivet.

fredagen spenderades på stan och hemma hos joseifn med godis och idol, sen var det upp kl sju dagen efter för att julbaka för hela slanten (bilder kommer).

lördagen var ju som sagt julbak sen på eftermiddagen åkte jag hem och duschade samt packa om sen ner till stan för att möta elin för lite shopping betoning på lite, vi köpte leggins till mig och godis till oss.
Sen hem till henne ute i bärlinge för god middag och skräckfilm med godis vi kolla på paranormal activitys och vid ett skede satt jag och grina. haha dock så är jag inte rädd längre för jag råkar inte vara en kvinna med en demon i bakfickan.

söndagen var det sovmorgon bigtime och elin och jag klev inte hur sängen förns efter ett, det dte blev mumsig frukost och musik.
Efter tre åkte vi inm till stan och hon gick till sin familj och jag mötte josefin så gick vi och kollade på fyrverkerierna, dom va helt awesome och både josefin och jag stod med hakan ner i backen och lite tårar i ögonen.
Synd bara att amanda och frida inte kunde va med, det hade varit som pricken över i:et.
Sen var det till att tända lute ljus i kyrkan, kolla julmarknad samt julskyltningar och sen va jag redo för hemfärd.

Tack alla underbara för en riktig superhelg<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0