jultema på godiset

bloggade jag igår? nej det gjorde jag nog inte, vaknade iaf runt elva och började arbeta lite på ett skolarbete. Sen åkte vi och handlade och vidare till ikea för glödlampor och annat.
Väl hemma blev det lite lunch och sen fick vi eld i baken.. frida och bjull skulle komma inom ca en timme och vi skulle städa hela lägenheten, skura golv och allt. Självklart hann vi, med ett skinande hem välkomnades mina vänner.
Sen var det middag när amanda kom och även hyra lite film och annat, kvällen var lyckad och nu är jag slut.

Vad händer idag då? lite träning sen ska mamma och jag till stan för att kolla lite småsaker, ska försöka hitta en mössa och vantar, det behövs nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0