kontraster

ja idag har varit en helt okej dag, har varit väldigt trött dock och har inte varit den mest kreativa och studiemotiverade eleven men alla har sådanna dagar.

Elin och jag utsågs under dagen till det sämsta badmintonspelarna i hela klassen, inte illa. jag som till och med har ansett att jag är mer än okej bra på badminton... Men Eva (idrottsläraren) utsåg också oss till dom mest inlevelsefulla badmintonspelarna och det är ju ett plus i protokollet.

Efter skolan följde jag med kelson till hans mormor och morfar på middag, och jag känner mig fortfarande helt proppad med mat. Dagens citat måste ju ändå gå till kelsons mormor, skön brud det där:

- Emma är lika ljus som Kelson är mörk, vilken enorm kontrast!

Jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig, men var tvungen att hejda mig på grund av att inte skämma ut mig helt.

Nu ska jag fixa iordning och kanske krypa till kojs

Kommentarer
Postat av: Elinn ;

HAHAHAHHAHA! Okej, jag skrattade bara jag läste... Men bra att du hejdade dig lite iaf! ;)

2009-11-16 @ 22:43:57
URL: http://msee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0