krulltott

Idag är det tisdag, sovmorgon till diez i cuarto skönt skönt.
Sen var det läsförståelseprov i två timmar var väl helt okej, lite extremt-brittish-english ord som man inte fattar helt och fullt men vad gör det om hundra år, jag ska inte bo i england.

Sen var det lunch, det var hård gummiliknande blodpudding eller ris med kycklinggryta som liknade nått jag inte kan nämna här eller fil utan socker, usch och blä jag som ändå brukar äta nästan allt i skolan men idag blev det för mycket. Bägaren rann över och jag blev tvingad att ta nödpengen som jag tog på skämt av kelson igår han ville inte ha den tillbaka så jag tänkte att jag har den i fickan tills han behöver den, men jag hamnade i skiten först. Denna femtiolapp gick till min lunch idag eller rättare sagt en macka (förlåt kelson, du ska få tillbaka den på riktigt).

Ja efter det var det hantverksteknik och vi skulle hålla på med hår, suck och stön. Uppgiften idag var att göra två frisyrer en med inbakad fläta och en med utbakad SVÅRT?! jaaa eller nej inte precis, efter några timmar tröttnade dom flesta och när lektionen var sluta kom inga mindre än jag, rebecca, jessica och malin ut lockiga i huvet.

Imorgon onsdag är det nada sovmorgon och med andra ord en lång jävla dag eftersom vi slutar vid cirkus tre och sen ska jag va med på öppet hus (17-20) och tjossan vilket betyder att jag kommer inte komma hem förns kvällningen. Skulle kunna åka hem imellan men känns lite värdelöst faktiskt.

NU ska jag promenera uppsala runt i princip, nej inte riktigt men lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0