ledig så skönt

vaknade upp denna morgon och kunde inte prata, ont i hals och huvud plus att mina andningsvägar va helt stängda men jag åkte in till utvecklingsamtalet kl tolv och efter det följde jag med mamma till nagelsalongen för att göra hennes nagel som ramlat av.
Efter dte blev det lunch och vidare till kvarnen ica för att handla frukt och annat till xtravaganza ikväll då det är öppet hus, jag ska hjälpa till lite så jag kommer spendera kvällen där mellan kl 18-20.

Nu ska jag snart iväg till stan för en fika efter fridas utvecklingssamtal, härligt härligt för det va en bra tag sedan det hände må jag säga.

Ja det var dagen i kort skriver igen ikväll tror jag, seses

Kommentarer
Postat av: Rasmus & Nils

åh vad skönt att vara ledig :(

2009-11-03 @ 15:47:08
URL: http://wellsknack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0