livscoach och julklappshandling

lite kvälls inlägg nu då, idag var det skola som vanligt vår klass dampade loss på engelskläraren som suuuger!

Efter skolan var jag speciallärare till elin inom matte hennes livscoach, jag räddade probably hennes mattebetyg där *stolt*
Sen åkte lein hem och frida slutade ås vi började vandra ner mot stan där vi mötte upp josefin och amanda. Vi startade på en gång jakten på julklappar och nu har jag hittat till det två personer som gav mig liv (mamma och pappa för dom som inte vet) och till min love päpplet,härligt. När studiebidraget kommer drar jag igång igen och shoppar klappar till nära och kära.

Väl hemma blev det middag och hemprovsskrivande för hela slanten nu är det endast två frågor kvar men dom spar jag nog till senare ikväll eller imorgon.

det är precis vad det ser ut som, ett lärarexemplar haha:P

Elin säkrar sin framtid genom att lämna in diverse uppgifter till matteläraren.
 

Kommentarer
Postat av: Elinn ;

tusen miljoner gånger tack!!!! <333

2009-11-26 @ 19:36:52
URL: http://msee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0