lördag

Dagen har varit lugn och det känns som om det här nog är första helgen som jag inte har nånting att göra egentligen.
Åkte och kollade på golv till vårat blivande nya kök, det kommer bli fin fint. Efter det blev det glass och ikeakorv på ikea dock blev det lite tok med min glass men det ska vi nog inte tala om.

På eftermiddagen hade jag såkallad kvalitetstid med systra min, vi spela wii, gick på promenix och lite sånt trevligt va det iaf.

Dagen avslutades med utsökt middag med hela kompaniet och farmor, familjelivet breddar sig i mitt liv eller?
Imorgon blir det iaf middag hos farfar med kusiner och hela köret för att fira farsdag i dess ära.


Lite sne och så men med lite mindre tidspress så skulle det nog arta sig,
sen är min systers hår inte det ideala att gör en fyllig rosett i min det är bra
då kan jag träna mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0