min älskade konståkning är tillbaka i blodet

Idag var det skola, befriande mycket befriande. Gick till ungdomsmottagningen med elin efter hantverken och efter det var det lunch på donken som gällde.
På idrotten åkte vi skridskor, fyfan va kul säger jag bara dock var isen bucklig och skridskorna rätt ovana att åka i så det blev inte så mycket trix men nån piruett och några små mina hopp blev det ju.
Det är inte förns nu jag har insett hur mycket jag egentligen saknar det, men i vinter ska jag åka ovanligt mycket så jag får tillbaka vanan, aldrig ska jag låta det gå flera år mellan gångerna jag sätter på mig skridskorna igen.

Vad har hänt annars då? jaadu ingenting har fett tråkigt och jag känner att jag hade förväntat mig en del som tydligen inte kommer hända. kul, ja verkligen jag njuuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0