monday i could fall apart

Hej måndag igen då, trögt må jag säga.
Har varit helt söndertrött hela dagen vilket har resulterat i skratt i mängder och det sagt med underdrift.
Hade hantverksteknik direkt på morognen och det va askul för vi fick hålla på med nageldekorationer, nån nagel flög in i utsuget men vad gör det om hundra år?

Sen skulle vi ju som vanligt ha hål och lunch sedan idrott, idrotten blev dock intesälld så det var fyra timmars hål mitt på dagen. men då tog vi oss i kragen och gick till lotta och lyckades flytta fram lektionen två timmar, hallelujha.

Efter skolan hoppade moa fram bakom ett träd så vi gjorde sällskap en bit på vägen, väl hemma tog jag en powerwalk för lite fettförbränning, ye. Gjorde ministyrka hemma på golvet också men det räknas knappt.


Mitt estetarbete och rebeccas fina teckning, ja det är vi på dagisnivå eller liknande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0