OJOJ PANIK

Efter vädjan av min käre vän elin så kom jag på att jag glömt att berätta om dagens höjdpunkt:

Elin och jag kmr och går i korridoren (vi letar efter intervjus-offer till en svenska uppgift), vi går förbi stilrobin och elin säger på skämt vi frågar om han vill jag utbrister strängt nej.
Då utbrister stilrobin till sin kompis "NEJ, DET ÄR JU DUWW!" med en otroligt fagig röst. elin och jag dog av skratt, sen efter en stund kom han igen och säger nått med en ovanöigt feminin accent.

Ja det var lite skvaller sådär, men kul va det. Hoppas han inte tar illa upp om han ser detta, jag har faktisk tinget imot honom jag läser hans blogg dagligen, och rolig ja det är han speciellt hans röst

Kommentarer
Postat av: Elinn ;

HAHAHA :D du skriver så bra.. vetuu, du är nu min anställda personliga bloggcoach :) bara så du vet.. du får inte lön, eller inte mkt iaf, kanske en godis i veckan eller så =D <333

2009-11-12 @ 23:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0