saturday night

går dagen fylldes med god mat och mycket skratt, mer än så orkar jag inte skriva. Men det var en superlyckad kväll och det kändes skönt. Hann aldrig hem till elin men jag träffade alla girlsen på stan eller nästan alla och det va kul, stog oc pratade med dom ett tag innan jag gick på bussen.

Just det mötte frida med följetåg på stv-bussen och vick sällskap hela vägen till stan och nån kvart till på donken, (skulle väntat på bussen i en halv timme) så det var mycket bra med sällskap.
Frida är som alltid lika välkomnande och bjuder in hej vilt främmande människor till borden, ja så kan det va men jag kände att det inte riktigt va min grej så jag trippade vidare mot bussen där jag då som sagt mötte klassbrudarna som var påväg hem från elin.


Kommentarer
Postat av: liliana

Vill du vara ned och tävla om Månadsblogg?

Gå in här



http://liliaana.blogg.se/2009/november/veckans-blogg.html

2009-11-21 @ 20:34:23
URL: http://liliaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0