skola

Ja tre lektioner i skolan idag helt okej, trots engelskalärare osm ahr problem med uttal och en mattelärare som helt seriöst uttrycker sig "nej det är tio sekunder kvar" när vi börjar resa oss och gå för att lektionen är slut.

Bussen imorse var en kvart sen så jag kom tio min sent till svenkskan men jag tor inte att det gör så mycket.
Efter skolan åkte jag direkt hem till pappa och möttes av en hungrig syster och farmor innanför dörren så vi drog direkt iväg till donken där det blev tvårätters med hamburgare och mcflurry kitkat deluxe till efterrätt (och ja den är skitgod)

Imorogn är det skola till ett sen hem och byta om och vidare till bjullans hus för lite formell storvretafamiljelivsmiddag ahha nice namn. Ska kanske dra vidare hem till elin sen men det är beroende på hur länge jag har lust att stanna hos bjullan, med god mat och gott sällskap tror jag det kan ta ett x antal timmar:P

Nej nu ska jag chilla och sedan sova, byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0