candy survivor

Måndag idag, natten har varit ganska orolig kunde inte sova nått vidare vaknade och sov om vart annat så jag var lagom sugen på träning vid elvasnåret. Men jag hade lovat moa så jag pallrade mig iväg och tränade järnet mest svettmaskiner dvs inte styrka, så nu har jag bytt ut allt vatten i hela kroppen skulle jag kunna tro.

Kvällen hos elin igår var jättebra, vi kolla på film lyssna på musik snacka massa skit och åt oss minst tio kilo tyngre men vad gör det? det gäller att leva när man har chansen. tack för kvällen elin<33

Idag är det helrenovering som gäller, höstlovet är här och vad händer jo det blir finnodling i hela pannjäveln, vad händer? varför? hur? ja det är där finnpajsarna är iaf och dom ska elimineras finska vinterkriget i deja vu för dom.
Ja så dusch skrubb hårkurer FINNkurer och allt sen är jag fit for fight för pirra och film ikväll med kakan själv.

Haha alltså dessa dagar är inte nådiga, varför fylls min fritid med äckligt fettproducerande godis/chirre... det sugs till mig.


Finnjävlar... I shall destroy you!

Kommentarer
Postat av: Elinn ;

HAH, :) tack själv <3

2009-10-26 @ 16:56:16
URL: http://msee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0