chupa chups

God morgon godmorgon mina vänner, en lång helg att se fram emot inte sant? elelr lång och lång var väl att ta i den är trots allt typ slut imorgon.
Igår var det ju skola som sagt och efter det åkte frida och jag till stan och jag handlade ingen jacka och inga jeans dvs inget jag skulle köpa, det blev en tröja och en kofta istället. bara sådär hipp som happ men fina det var dom så ingen skada skedd.

Idag ska jag väl bara ta det lungt innan jag lite senare drar iväg till frida för filmkväll med tjejorna, sen hemkommer jag igen på söndag så kanske kanske att jag inte skriver så mycket under kvällningen och söndagen men det får ni leva med.

tjao tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0