Fyrisdagen

Jag var ju då "funkis" idag eller som alla andra normala skulle säga, funktionär. Blev ju på tvingad det i går kväll då kim ringde och hade anmält mig så jag had einget val och fick därmed gå upp en dyrbar timme tidigare,, morr på honom.
Dock så kom frida och va funktionärer med mig så det blev inte så farligt, vi hade då hand om filmvisningen och uppropet av treorna och sedär vi var rena proffsen. Funderar till och med på att starta våran egna lilla biograf:P

Dagen slutade strax efter två och då drog jag raka vägen till gymmet och tränade i 1h 30min för allt jag var värd at the moment och det gick helt okej trots min dåliga motivation.

Ja dagen slutar här vrålhungrig, trött i huvudet (två låånga filmer och massa folk), ont i rumpan (hårda stolar i filmsalen) och en helt slut kropp efter all träning. Kort och gott: död


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0