helgen

Sitter hos pappa, ska åka iväg till förorten storvreta om en stund men tänkte slänga in ett inlägg först.

Idag har jag kollat på kök med la familia och sånt det är alltid lite roligt, kvällen ska som sagt spenderas i storvreta med tha gang och det ser jag fram emot. Var verkligen en evighet sen.
Ska försöka umgås lite mer med familjen imorogn på dagen innan det bär av till bälinge för lite mys hemma hos elin, lovely inte sant.

Ja det var helgen i korta drag hinner nog inte blogga så mycket den kommande tiden men jag ska försöka slänga in ett kort litet inlägg nån gång då och då.
Nej nu måste jag fixa det sista sen är dte bara att gå iväg till bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0