HÖST

Ja idag har det varit samhällskunskap, håltimme, håltimme,lunch,matte, hem.

På håltimmen gick elin och jag till stan för att köpa lite BUS till henne och jag var bara sällskap helt enkelt, köpte glass och coca cola påvägen tillbaka och beskådade ett roligt skede på pressbyrån. En tant med dålig hörsel och mycket stark stämma samt en expedit som nästan garvade ihjäl sig precis som vi.
Tanten fick frågan "vill du ha en grillad elelr kokt korv?" tanten svarade " jag vill ha en v..varm korv!" HAHA.

När jag kom hem degade jag framför tv samt dator och sen bakade jag en kladdkaka, har inte smakat såd et återstår att se hur den smakar...

 




Lite höstbilder, elin och en ninja som jag hittade i skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0