Höstlov

Okej en mycket lång dag har börjat gå mot sitt slut men fortfarande ett antal timmar kvar som inte stör mig alls för dte är ju höstlov nu grabbar!:)

Mötte elin tio i nio imorse på friskis och gymmade grymt hårt enligt elin gjorde oss sedan iordning för skolan som började halv tolv en dag som denna.
Hade sedan arbetsmiljö & säkerhet och efter det hantverksorientering där vi jobbade med ett arbete och lyssnade på en föreläsning om facket sen slutade jag runt halv fyra.

Tog en tripp ner på stan med kim och kolla på tröja och jacka m.m det var trevligt sen var det BK och hemfärd och nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma så jag kan få mat, är vrålhungrig.



HAha jag diggar aminas peruk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0