jag bara rullar fram

God morgon alla, eller god dag kanske passar bättre.
Gårdagen blev inte som tänkt och det gick från en helt valig kväll till en helt crazy kväll, men det handlar om att ställa upp och att finnas där för någon så nog pratat om det.

Vaknade för länge sen typ hal tiosnåret, morognen har spenderats framför datorn och massa tittande poå daddy's girls, mysigt värre skulle jag vilja säga.
Idag är det staden som gäller för att möta tre efterlängtade flickor nämligen janny anniepannie och matis (och ja jag räknar matis som en tjej). Det blir fika för fulla muggar, kvällen spenderas hos pappa för lite middag eller med mamma på bio and such. Får se hur det slutar.

Nu ska jag gå och fräscha upp mig inför dagens planer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0