jag hjärta lördag

Ja igår nån kvart över tre tog jag mitt pickpack och gick och mötte elin på willys vi var mycket attraktiva med rosa respektive svarta fjortisbrallor, jag var ävrn mycket nöjd med hår och ansikte hha or not jag existerade inte men willys älskar en hur man än ser  ut vilket är bra. Handlade mat sen vandrade vi hem till elin och planerade våra utseenden till kvällen vi körde på temat svart och guld! riktigt häftigt right?:P

Angelica kom nån timme senare och musiken va på helkspänn och vi hade massa skoj började rensa lite kött och annat vilket var det äckligaste i elin och mitt liv tydligen:P angelica ritade bilder (vackra sådana) och prydde kylskåpet med. Michaela kom och maten ställdes fram och vi fixade det sista sne var det full fart klackarna i taket!
Bussen till björklinge var trevlig dock var det nån äckelgubbe som typ tog på mig och tackade för underhållningen på bussen? va ska det betyda? jag spydde på honom (i tankarna).

KOm till ida och grattade henne sen var kvällen som den var, riktigt skoj måste göras om 1000 ggr om. Dock glömdes min kamera kvar i björklinge men sånt händer den kommer väl krypande tillbaka nån gång.
På natten nån tid jag inte ens komme rihåg tog vi bussen till stan för en välbehövd energipåfyllning på donken, där träffa man massa folk och sen kom typ gabbe & co.
GIck hem till elin med värkande fötter bytte skor och pallrade mig hemmåt i nattmörkret.
Somnade nog ganska direkt och efter en ganska jobbig natt sitter jag nu här helt tärd som alltid på söndagar i och för sig.
Bilder kommer sen promise.

TAck alla underbara!

Kommentarer
Postat av: Elinn ;

hahaha., verkligen tack för igår och ida hittade din kamera ;) <3

2009-10-18 @ 18:29:03
URL: http://msee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0