känner sig lite mobbad kanske

Kom hem ifrån kelson för cirkus 45 minuter sen, vi gjorde som vanligt inte så mycket vettigt kolla på tv checka facebook and so on.

Dagen har inte haft så mycket mer att bjuda på vilket ni nog kan se på hur många inlägg jag lyckats få ihop, inte normalt för min del då jag alltid lyckas packa dagarna fulla med diverseonödigheter.
Men jag har ju iaf följt elin till bussen, degat i soffan, duschat, shoppat och besökt kelson så helt tomt har det inte varit. inte så händelserik men välbehövd då lov faktiskt är till för att vila på.
Nej men ojoj slutbabblat för idag nu ska jag bara kolla på nått avsnitt av the hills och the city innan jag sluter mina ögon för lite sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0