klimatsmart tänkande

Jag kom på en sak som natur-gerd lärde mig när jag var ett litet barn, om man fryser/blir blöt har man fel kläder det gäller att kläs isg efter väder, Hm tänkte jag och så tänkte jag otorligt klimatsmart och satte på mig passade kläder för att klimat som detta i min lägenhet, mycket värmande.
En dålig sak är bara att det inte går att skriva på datorn med tumvantar så lite småkallt om fingrarna det är det men endå, tänk vad lite garn kan göra på en isbit.

Dagens aoutfit so to say, helnöjd med resultatet.
I've got the look som roxett skulle sagt

Kommentarer
Postat av: Annika

Du har alltid så härliga kommentarer tjejen. Du är en glädjespridare. Tack!

2009-10-02 @ 21:04:18
Postat av: Anonym

Du har alltid så härliga kommentarer tjejen. Du är en glädjespridare. Tack!

2009-10-02 @ 21:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0