look at each other

hej hopp, hur mås det?, jag mår bra dagen har varit mycket lugn precis som gårdagen men det behövs och jag känner mig på topp.
vaknade otroligt sent idag men sömn behövs så what evs, gick till kavntum och mötte mamma och handlade frukost bland annat.
Kom hem satt och kollad epå Daddy's girls tills frida smsade och frågade om jag ville ta en sväng på gränby och självklart tackar jag inte nej.

Skulle köpa strumpbyxor men det blev en klänning istället för dom tycktes inte ha de strumpisarna jag behagades köpa, så jag får ta det imorgon då jag ska in till stan och mötas upp med gedigna människor.

Ska försöka slänga in en bild på klänningen senare, nu är jag sy-sugen så jag ska nog förvandla nått gammalt till nått nytt eller nått fult till nått ännu fulare, man vet aldrig med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0