nöjd som satan

Torsdagar är inte dom bästa dagarna eftersom den fylls av håltimmar och luncher hela tiden + endast tråkiga lektioner men jag klarade mig igenom dagen smärtfritt med elin vid min sida, OFC.
Sam-provet gick faktiskt riktigt bra kände att jag kunde mycket mer än vad som kom på provet, resultatet längtar jag efter att få se.
Efter skolan var det raka vägen till gymmet där jag kämpade i en timme, är faktiskt ganska stolt att jag klarade det för jag hade verkligen NOLL lust att träna men ska man vara fin får man lide pin.

Nu ska duscha och äta middag sen ska jag ta bussen till sävja för att kolla på kelsons match, ska klä på mig tusen lager med kläder för jag antar att det väntas en mycket kall afton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0