speed

började dagen med lite politisk debatt och det var faktiskt intressant trots att det var en dum ointelligent irriterande jäkla attention whore som förstörde halva saken (ursäkta språket) men som sgat det var kul.
Efter dte rullade dagen på och jag slutade  med att få tillbaka engelskaprovet, score! MVG gjorde dock värsta missen som egentligen inte gjorde nått men ändå.. jag skrev nämligen weel istället för well. ja hur var det nu med stavningen emma kjellberg?

Rullade hem på min blixtsnabba bike, mötte mormor och morfar i backen och chittchatta lite med dom innan morfar blev allt för rastlös att få gå upp och vila sig efter deras promenad:p

Väl hemkommen tog jag mig ett glas varm choklad och skrev en uppsats så att tangenterna glödde, nöjd är jag och hela tre sidor blev det.
Nu ska jag snickra ihop middag sen blir det nog att gå iväg till kelson tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0