the night reminds me of hell

Sov hos kelson igårkväll för jag orkade inte gå hem och anledningen var troligen att jag var lite smått hängig för natten var inte nådig det blev inte mycket sömn då jag hade ont över allt hade feber och kunde knappt andas, vid tio tiden gick jag hem och nu sitter ja här några timmar senare och har lyckats få ett par timmars sömn.

NU känner jag mig som ett vrak och mitt hår är inte att tala om vi snackar fett som margarin, usch usch men nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag kurera mig så jag orkar med kvällens trevligheter som väntar på 24a.

För att toppa allt ska min sammmetsklänning få göra debut, mumma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg!!! 12 a!!!!! wtf!

2009-10-31 @ 17:15:18
Postat av: emma

haha jag mena 24:P

2009-11-03 @ 14:40:45
Postat av: emma

men aw fuck 12 a mena jag, jag ahr problem med det där:P

2009-11-03 @ 14:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0