tråkigt värre

Motvind hela vägen till skolan åkte typ baklänges i nerförsbackarna, är najs eller? nej inte precis tog kraft hur bena.
Efter skolan träaffade jag frida och kim och gick in till stan, frida åkte hem direkt men kim och jag gick med josefin och kollade lite på innebandyblad and such. Efter det tog vi en fika på wayne's och snacka ikapp lite om vad som pågått senaste tiden så att säga. Väldigt trevligt må jag säga.
Åkte jag hem vid halv fem typ, satte mig och plugga direkt och har gjort det sen dess. Eller nej det var lite ljug tog en paus på cirkus en timme då jag och mami begav oss till gränby för att inhandla mat samt en varsin jacka. MUMMA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0